فال قهوه با صدا

۱ بازديد
من آن را برای برخی از دختران خواندم تا ببینم آنها چه می گویند و هوتایر – او همیشه به دنبال این فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که چیزی متفاوت از من بگوید تا من را در سوراخی بیندازد.

می گوید: “خب، اگر او فکر می کند که چرا او می ترسد که اجازه دهد آنها روسی ها وارد شوند با صدا و ایده های خود را بگویند؟ و آیا تا به حال چیزی به این احمقانه شنیده اید که اجازه دهید بلشیویکی ها وارد شوند و صورتشان را شلیک کنند! “خوب اما چرا که نه؟” او می گوید مانند مداوم من می گویم: “چرا شما بیچاره نمی دانید که آنها پول زیادی به دست می آورند تا دولت ما را از بین ببرند؟” او می گوید: “خوب، و آیا آنها می توانند این کار را انجام دهند؟” و من می گویم: “نه البته آنها نمی توانند این کار را انجام دهند.” و سپس می گوید: “پس چرا ما باید اینقدر از آنها بترسیم؟” “ترس؟” من می گویم. “چه کسی از ترسیدن صحبت می کند؟” او ادامه می‌دهد: «خب پس چرا اجازه نمی‌دهیم چهره‌شان را تیراندازی کنند؟» می‌گویم: «اما شما ساده‌تر، آن‌ها می‌آمدند اینجا و ماشین‌های چاپ می‌خریدند.

و نیروی کار خارجی ما را تحریک می‌کردند.» و او می گوید: “خب اگر پول آنها برای خرید تراکتور خوب فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی با پاسور , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، چرا نباید پرس بخرد؟” و بنابراین من زیر یقه داغ می‌شوم و می‌گویم: «تو جوری حرف می‌زنی که انگار خودت یکی از بلشیویکی‌ها بودی» و می‌گفتم، «باید ساکت می‌شدی و اجازه نمی‌دادی از این ایده‌های فاسد حرف بزنی.

اوه پس این تمام چیزی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که شما به آزادی بیان اعتقاد دارید!” او می گوید. و درست در همان لحظه مادام می آید و می بیند که ما با هم دعوا داریم و یک “شوش” می دهد! و وقتی به با گوشی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استقبال مشتری می رود.

چند خنجر به ما نگاه می کند. و این همان راهی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که ما دخترها باید اینجا بنشینیم و انگشتان مردم را برق بزنیم و هرگز دهانمان را باز نکنیم. ما حق بیشتری نسبت به زمانی با کارت که ماشین های پولیش زیادی داشتیم نداریم.

به شما می گویم مامان گاهی فکر می کنم بیشتر از تحمل من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. یک روز وقتی خانم از یکی از خانه‌هایش پیاده می‌شود و به سمت من می‌آید، من می‌روم و به او می‌گویم که درباره او و ایده‌هایش چه فکر می‌کنم، او می‌تواند دیکته کند تا آمریکایی‌ها را به روشی که ما صحبت می‌کنیم، لباس پوشیدن و نحوه لباس پوشیدنمان درخت آزاد کند. موهامونو درست میکنیم اگر چنین اتفاقی بیفتد، به شما می گویم که خانم لافرتی تکان زندگی شیرین خود را خواهد گرفت، زیرا من با دختران دیگر صحبت کرده ام و همه آنها احساس می کنند که من دارم و شرط می بندم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.