فال قهوه دستی

فال پاسور

فال قهوه دستی

۱ بازديد
من معمولاً آنها را هنگام صبحانه می خوانم و اغلب آنها کل روز کارم را خراب می کنند. او[۲۶۲] رشته فکری من را به کانال های جدید هدایت کنید، برنامه کاری که برای نوشته هایم تهیه کرده ام دچار سردرگمی شده و حتی کاملاً واژگون می شود. بعد از صبحانه معمولاً خودم را در ظرف‌ها می‌اندازم و سعی می‌کنم یک ساعت با پشتکار بنویسم، اما فقط به سختی پیشرفت می‌کنم زیرا حروف مدام در افکارم نفوذ می‌کنند. موضوع جریان واقعی ندارد، من بالاخره از آن دست می کشم و تمام تلاش های شتر بعدی را به روز بعد موکول می کنم.

شما فکر می کنید که من اکنون به سرعت شروع به پاسخ دادن به نامه ها می کنم و آنها را از سر راه دور می کنم. همه پسران مدلی که می خوانیم در مورد آمدن پابرهنه به نیویورک و تبدیل شدن به میلیونرهای ظالمانه در طول زمان، مطمئناً لحظه ای تردید نمی کنند – اما من مثل آنها نیستم. حتی به ذهنم خطور نمی کند که عادات آن افراد را بپذیرم زیرا هرگز میلیونر نمی شوم. اگر این کار را می‌کردم، وقتی به نیویورک نقل مکان کردم، نباید این اشتباه مهلک را مرتکب می‌شدم که چکمه‌ها را روی واقعی پاهایم پوشیدم و بیش از چهل سنت در جیبم داشتم.

چگونه می‌توانستم پس از چنین شروع اشتباهی در حرفه‌ام برای کسب ثروت تلاش کنم؟ آنها با بدترین شک به من نگاه می کردند و فقط به من برچسب کلاهبرداری می زدند. به همین دلیل فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع دانلود , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که من از پیروی از این کروزوس ها و پاسخ دادن به نامه هایم با دقت و سرعت تجاری صرف نظر می کنم.

من کارم را برای یک روز به حالت تعلیق در می‌آورم و نامه‌های انباشته امروز با آن‌هایی که دیروز، پریروز و از تمام تاریخ‌های قبلی رسیده‌اند، باقی می‌ماند. فقط زمانی که توده آنقدر بزرگ شده که دقیق می ترسم[۲۶۳] و از ترس این حمله، گاهی پنج ساعت کامل، گاهی حتی شش ساعت حمله می‌کنم. و در این مدت به چند نامه پاسخ دهم.

هرگز بیشتر از نه، اغلب فقط پنج و شش. خبرنگار در یک مؤسسه تجاری بزرگ حداقل صدها پاسخ را در این چند ساعت می نویسد. اما نمی توان به مردی اعتماد کرد که سال ها با چنین مهارتی برای مطبوعات نوشته فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج دستی , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

او از روی عادت قدیمی، یک فکر را به فکر دیگر پیوند می دهد. او با صبر و حوصله برای دقایقی مغزش را به هم می زند و سعی می کند پاسخ مناسب به نامه ای بی اهمیت را جمع کند و بنابراین ناگهان وقت گرانبهای خود را از دست می دهد. در چند سال اخیر من به معنای واقعی کلمه تغییر ماهیت داشته ام[۲۶۴] نوشتن انواع مدارک – به فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استثنای نامه های خصوصی – با دقت و دقت لازم شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

نتیجه این شد که من از نامه نویسی متنفرم و در میان همه آشنایانم که در روزنامه ها و مجلات کار می کنند، چنین بیزاری نسبت به آن پیدا کرده ام. نظرات بالا صرفاً به عنوان توضیح و عذرخواهی من از همه افرادی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که بدون دریافت پاسخ در مورد همه موارد برای من نامه نوشته اند. بارها و بارها با حسن نیت که موفق خواهم شد.

در واقع سعی کردم به آنها پاسخ دهم. من توانستم برخی از کارها را انجام دهم، اما اکثر نامه‌های دریافتی هفته گذشته تا هفته بعد باقی مانده بود. نتیجه همیشه این بود که انباشته شدن نامه ها ابتدا حالت سرزنش آمیزی به خود می گرفت، سپس به من قیافه های بدی می داد که انگار می خواهند برای من سخنرانی کنند و در نهایت چنان چهره توهین آمیزی و گستاخی به خود می گرفتند که صبرم تمام شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.