فال پیشگویی بارداری

۱۳ بازديد

آنته و ماگلنا میز را تمیز کرده بودند. بشقاب فرنی و بقایای فرنی قدیمی که در دفتر سرد بیرون ایوان جلوی خانه نگهداری می شد، همراه با نوشیدنی شربتی سرو می شد. فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق برنامه دعا و جادو و طلسم استرومینگ که بوی تازه سرخ شده می داد.

آنقدر شور بود که اگر نان هم بود می ترکید، به همان اندازه که می خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استند بخورند.

با ارادت فراوان بود که بچه ها قبل از چنین چیدمانی، با دست های به هم چسبیده، نماز سفره را خواندند.

مرد عینکی که برف می بارید و لنگان لنگان دور بارداری اتاق می چرخید و همچنان غر می زد: “به عاقل. خیلی از آنها اینجا بودند، اما همه رفته اند.”

وقتی به گلسپیرا رسید که انگار متفکر کنار آتش ایستاده بود و نشخوار می کرد، پرسید: «آیا خانم بز نباید با من سر میز باشد؟»

“آره، اگر او لوف را به دست آورد، همینطور باشد. او پوست و فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد شمع , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استخوان و هر چیزی را که باقی مانده می خورد.
خیلی خوب باش، گلسپیرا!”
مونکه هر کاری را که می توانستند بدون آن انجام دهند در صندوقچه کوچکش که از چرم کهنه ساخته شده بود، آسیاب کرد و به بز اجازه داد همزمان با خوردن خودش غذا بخورد.

درست همانطور که بود، دختران کوچک به داخل زمین گلف غلتیدند و به خواب رفتند.

مرد عینکی از کابین بیرون رفته بود. آنا شغلی لیزا قهوه را در چند فنجان عجیب و غریب اما بسیار نزدیک ریخت که در کمد به دنبال آن ها بود.

خوردن قهوه داغ خوب بعد از سرما چیز خوبی بود، اما هنوز هم چنین غذای عجیبی بود.

مرد با یک کیسه پر از کاه وارد شد. من فکر می کنم اینها باید هم برای مردم و هم برای حیوانات توصیه شود.»

نی را روی گندم گلف، در فاصله ای مناسب از اجاق گاز با جرقه ها پهن کرد.

گالسپیرا با رفتن فوراً جلو و برداشتن تعدادی دقیق از گوش های خالی، شناخت خود را نشان داد و سپس با غرور و خوشی به داخل نی رفت و برای شب دراز کشید.

آنته سر میز ماند و در حالی که سرش را خم کرده بود، خدا را به خاطر غذا شکر کرد. پس برخفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و کوچولوها را یکی یکی گرفت و با چاک‌های روسری و روسری پوشانید و در تخت حصیری گذاشت و سرشان را به قالیچه گرم بز گذاشت.

“سوگند به خردمندان – کلک، کلک.” مرد عینکی ایستاده بود و به کوچولوهای روی نی خیره شده بود. بچه‌های شیرین و عجیبی بودند، با موهای مجعد روشن، صورت‌های کوچک ظریف، هرچند رنگ پریده، بسیار لاغر، با بینی‌های کوچک یخ زده.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.