فال ورق چجوریه

۱۱ بازديد

فرانسوی‌ها، اگر ناوچه‌ها را در نظر بگیریم، هفده کشتی را تا چهارده می‌شمردند، و کشتی‌ها را به کشتی می‌بردند، از نظر خدمه، تناژ و وزن آتش به طور یکسان بر انگلیسی‌ها برتری داشتند. اندازه کشتی های انگلیسی به ندرت ۱۵۰۰ تن بود. کشتی های فرانسوی از ۲۰۰۰ تن فراتر رفتند. نلسون تنها هفتاد و چهار اسلحه داشت که سنگین ترین دوتایی تفنگ او ۳۲ پوندی بود.

میانگین کشتی فرانسوی ۸۰ تفنگی در تمام جزئیات قدرت جنگی از نود و هشت انگلیسی فراتر رفت و بروئیس سه کشتی از این قبیل در ناوگان خود داشت. در حالی که گل سرسبد خود او، شرق ، به طور کامل برابر با دو انگلیسی هفتاد و چهار بود. وزن توپ آن در عرشه پایینی به تنهایی از وزن کل عرشه بلروفون ، کشتی که با آن درگیر بود، بیشتر بود. به طور خلاصه، فرانسوی ها دقیق در تفنگ حدود بیست درصد و در مردان بالای سی درصد برتری داشتند. علاوه بر این برویس در موقعیتی که به دقت انتخاب شده بود در یک خلیج خطرناک دراز کشیده بود که دشمنانش هیچ نموداری از آن نداشتند و سر خط او توسط یک باتری قدرتمند ساحل محافظت می شد.

هیچ چیز در این مبارزه بزرگ به اندازه سرعت و شدت حمله نلسون دراماتیک نیست. او به سادگی بر روی دشمن خود در دید جهش کرد. چهار کشتی او کیلومترها دورتر بودند، اما نلسون منتظر آنها نبود. در تعقیب طولانی او بارها و بارها کاپیتان های خود را در کابین خود جمع کرده بود و در مورد هر روش ممکن برای حمله به ناوگان فرانسوی صحبت می کرد. اگر او چجوریه ناوگان را همانطور که حدس می‌زد، در خط نبرد در نزدیکی ساحل و لنگر انداختن پیدا می‌کرد، نقشه‌اش این بود که یکی از کشتی‌هایش را روی کمان و دیگری را در ربع هر کشتی فرانسوی پشت سر هم بگذارد.

این بحث شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو جواب و طلسم است که واقعاً چه کسی ایده گرد کردن خط فرانسوی و حمله از هر دو صورت را ایجاد کرده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

یک روایت این فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و جفتی طلسم است که فولی، در جالوت ، که خط بریتانیا را رهبری می کرد، این پیشنهاد را مدیون یک میانه با چشم تیزبین بود.

که به این نکته اشاره کرد که شناور لنگر سرترین کشتی فرانسوی در فاصله ای از خود کشتی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که ثابت می کند وجود دارد. جای گذر بود.

اما به نظر می‌رسد که وزن شواهد ثابت می‌کند که خود نلسون، در حالی که جزیره ابوکر را دور می‌زد، و با دیدی سخت و پرسش‌آمیز ساختار برویس را بررسی می‌کرد، با آن نگاهی سریع که در آن تقریباً با ناپلئون رقابت می‌کرد، شانس خود را در شکاف بین بازیکنان پیشرو دید. کشتی فرانسوی و ساحل. او گفت: «جایی که یک کشتی فرانسوی می تواند تاب بخورد.

یک کشتی انگلیسی می تواند حرکت کند یا لنگر بزند.» و مصمم شد روی خط فرانسوی ها دوبل بزند و به یکباره به هر دو صورت حمله کند. او نقشه خود را برای بری، کاپیتانش توضیح داد، که با خوشحالی فریاد زد: “اگر موفق شویم، دنیا چه خواهد گفت؟” نلسون گفت: “اگر” در این مورد وجود ندارد. “این که ما موفق خواهیم شد مسلم فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

اینکه چه کسی زنده خواهد ماند تا دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان را بازگو کند، سوال بسیار متفاوتی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.