فال ورق بازی

فال پاسور

فال ورق بازی

۱۳ بازديد

در سال ۱۷۵۹ یک ارتش بزرگ فرانسوی سواحل انگلستان را تهدید کرد. در هاور و دانکرک، ناوگان عظیمی از قایق‌های کف تخت در لنگرگاه‌های آنها قرار داشتند. ۱۸۰۰۰ کهنه سرباز فرانسوی آماده کشتی بودند. ناوگان بزرگی به فرماندهی یکی از تواناترین دریانوردانی که فرانسه تا به حال تولید کرده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای جفت , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – در برست جمع آوری شد.

یک اسکادران فرانسوی قرار بود از تولون خارج شود، به بپیوندد، دریاهای باریک را جارو کند و اکسپدیشن فرانسوی را به سواحل انگلیس اعزام کند. این فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت بازی , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استراتژی، اگر موفق می شد، ممکن بود سرنوشت جهان را تغییر دهد.

محاصره کنفلان در برست به هاوک سپرده تفسیر شد، و شاهکار بزرگتری از دریانوردی در سوابق بریتانیا یافت نمی شود. ناوگان فرانسه متشکل از ۲۵ کشتی بود که با ۱۵۲۰۰ نفر سرنشین و حامل ۱۵۹۸ اسلحه. تعداد ناوگان بریتانیا ۲۳ کشتی با ۱۳۲۹۵ نفر و حامل ۱۵۹۶ اسلحه بود. این دو ناوگان، یعنی تقریباً برابر بودند، مزیت، در کل، در کنار فرانسوی ها بود. بنابراین هاوک مجبور شد.

ناوگانی برابر با ناوگان خود را محاصره کند، کشتی های فرانسوی که به راحتی در بندر قرار داشتند، کشتی های انگلیسی که در جریان طوفان های نوامبر تازیانه خورده بودند و در دریاهای عظیم خلیج اموزش بیسکای می چرخیدند. سر کلودسلی شوول، که خود یک دریانورد با بالاترین کیفیت بود، گفت که “دریاسالاری که کشتی های بزرگ را بعد از پایان سپتامبر نگه می دارد، و اگر بعد از اکتبر تیراندازی شود.

سزاوار شکسته شدن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.” هاوک به مدت شش ماه محاصره برست را حفظ کرد. ناخداهای او از سلامتی کامل رنج می‌برند، مردانش از بیماری اسکوربوت می‌میرند، کف احساسی کشتی‌هایش ناپاک شده‌اند. فصل طوفانی در طوفانی ترین دریاها بود. بارها و بارها توفان های وحشی شمال غرب دریاسالار بریتانیا را از زمین کشتی اش منفجر کردند. اما او در راه بازگشت جنگید.

کشتی‌هایش را به‌تنهایی یا دو نفره به توربای یا پلیموث فرستاد تا لحظه‌ای نفس بکشد، اما خودش با شهامتی تلخ و هوشیاری بی‌خوابی که هرگز از آن فراتر رفت، ایستادگی کرد. در ۶ نوامبر، یک باد شدید غربی بر روی زمین کشتیرانی انگلستان درخشید. هاوک به مدت سه روز با آن جنگید، و سپس، طوفان زده و نیمه برچیده شده، برای سرپناهی در روز دهم به توربی دوید.

او دوباره در ۱۲th به دریا رفت. طوفان به سمت جنوب غربی منحرف شده بود، اما مانند همیشه خشمگینانه وزید، و هاوک بار دیگر در روز سیزدهم به توربی رانده شد. او دوباره در ۱۴ تلاش کرد تا متوجه شود فرانسوی ها فرار کرده اند! طوفانی که هاوک را از پست خود منفجر کرد، یک اسکادران فرانسوی را از کانال مانش پایین آورد که به سمت برست رفت و در آنجا به پیوست.

و در روز چهاردهم، زمانی که هاوک ناامیدانه در راه بازگشت به سمت پست خود می جنگید، کانفلنز به دریا رفت و با تند باد پشت سرش، در مسیر خود به سمت کیبرون دوید. در آنجا او امیدوار بود که اسکادران نگهبانی از ترابری فرانسوی را کنار بگذارد، نیروهای قدرتمند فرانسوی را که در آنجا جمع شده بودند، سوار کند و به سواحل انگلیس بپیوندد. کانفلنز بر این باور بود که آب و هوای وحشی تا زمانی که این طرح اجرا شود، هاوک را در توربای محدود به طوفان نگه می دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.