فال ورق کاری

فال پاسور

فال ورق کاری

۱۳ بازديد

آیا می توانید تصور کنید که یک زن پاک چه احساسی خواهد داشت اگر مجبور شود برای زندگی به فاحشه خانه برود؟ این دقیقاً همان چیزی بود که من احساس کردم – چقدر! وای خدای من، خواری آن! آیا کاری کلی هست که بتوانم تحقیر آمیزتر انجام دهم؟

-اما من قدرت عصبانی شدن را از دست داده ام. فقط قلب گشنیز من یک هق هق بزرگ فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

روز و شب، روز و شب، برای دیدن فقط یک چیز – دیدن مردان و زنان زرق و برق دار، بیش از حد لباس پوشیده، چاق و مبتذل در حال غر زدن! اوه، این به من یاد می دهد که احساس کنم – حداقل این! من با تمام وجودم به کراش یک نفرین خشم می روم – می توانم آنها را گاز بگیرم! و تعظیم و پوزخند زدن و لکنت کردن آنها – تمام روز! تمام روز! آه، چه کنم – چگونه آن را تحمل کنم؟

آنها به من راهنمایی می کنند. در ابتدا فکر کردم که باید امتناع کنم. اما نه، من جرأت نمی کنم این کار را انجام دهم، حتی اگر بخواهم. و از آنجایی که برای انجام آن خم شده ام، تمام آنچه را که بتوانم به دست می آورم. کارت به دست آوردن پول یکی از علایق من در حال حاضر فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. وای خدای من چطوری طاقت بیارم!

من امروز گفتم، باید با این چیز بجنگم – باید، یا مرا کاری خواهد کشت. من نمی توانم به خودم اجازه بدهم که به این شکل خراب کنم – باید بجنگم!

و بنابراین من دفترچه یادداشت خود را دریافت کردم. و من به سر کار افتادم تا خودم را مانند قدیم رانندگی کنم. تلاشی که برایم تمام شد مرا بیمار کرد، اما این کار را کردم. من به انجام آن ادامه خواهم داد – من مانند مردی هستم که با یک شیطان روبرو می شود – باید ادامه دهم – باید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.