فال ورق قهوه

فال پاسور

فال ورق قهوه

۱۳ بازديد

برای برقراری هرگونه ارتباط با زندانیاندر طول اقامت او (سر هرکول رابینسون) در پرتوریا. ما نمونه های زیادی از جسارت رئیس جمهور کروگر و موفقیت آن داشته ایم. اما چیزی برابر با این نیست. اینکه او از سر هرکول رابینسون اطلاعاتی در مورد اهداف اسکادران پرواز و تحرکات سربازان بریتانیایی در قلمرو بریتانیا مطالبه کرد و موفق به دریافت آن شد، یک فروردین پیروزی بود. اما مطمئناً با تمایل کمیساریای عالی به عدم برقراری ارتباط با اتباع بریتانیایی که او به عنوان نماینده رسمی حاکمیت آنها هزار مایل را برای خلع سلاح آنها طی کرده بود و از طرف آنها – ظاهراً – آنجا بود، مطابقت ندارد.

حدود نیمی از اعضای کمیته اصلاحات در شب نهم دستگیر و به پرتوریا منتقل شدند. دیگران در زمان‌های مختلف در طول شب و شب دستگیر شدند، به عنوان جنایتکاران عادی در قفل ژوهانسبورگ بازداشت شدند و صبح روز بعد به زندان پرتوریا اسکورت شدند. صحنه ورود آنها به ایستگاه راه آهن پرتوریا و در طول راهپیمایی آنها به سمت دروازه برای بوئرها قابل فرشتگان اعتبار نبود.

گروهی زوزه کش زندانیان را محاصره کرده بودند، آنها را تحت فشار قرار می دادند، آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دادند و بی وقفه به آنها بدگویی می کردند. برگرهای سوار شده که به عنوان اسکورت عمل می کردند، اسب های خود را به زور به مردان نگون بخت پیاده می زدند، آنها را تکان می دادند و تهدید می کردند که آنها را سوار می کنند. یکی از زندانیان، مردی فنجون نزدیک به شصت سال، توسط یک وطن‌پرست هیجان‌زده پرتاب شد و قبل از اینکه توسط برخی از همرزمانش نجات پیدا کرد، او را زیر پا گذاشت.

هنگامی که به زندان رفتند، مردان مورد بازرسی قرار گرفتند و در سلول ها حبس شدند و دقیقاً به عنوان جنایتکاران سیاه یا سفید با کمترین توصیف رفتار کردند. در بسیاری از موارد، چهار یا پنج مرد در سلول‌هایی به طول ۹ فوت و عرض ۵ فوت و ۶ اینچ، با یک توری کوچک برای تهویه زندانی شدند. شب‌ها مجبور بودند روی زمین گلی یا در برخی موارد روی تشک‌های کثیفی که ساکنان قهوه سابق در سلول‌ها رها کرده بودند دراز بکشند. هیچ تمهیدی اندیشیده نشده بود که به موجب آن بتوانند پتو یا پوشش دیگری تهیه کنند – در واقع در ابتدا لازم نبود.

زیرا ازدحام بیش از حد و عدم تهویه تقریباً منجر به خفگی می شد. با یک رفتار غیرانسانی تقریبا باورنکردنی، در یک نمونه یکی از زندانیان که از تب و اسهال خونی رنج می برد، دوازده ساعت به همراه چهار نفر دیگر در زندان بودند.چنین سلولی بدون هیچ گونه مقررات بهداشتی. دوستان در پرتوریا مقامات را با وسایلی که در آن مکان نامطلوب نبود، ترغیب کردند که کلاس غذایی بهتر از آنچه که برای زندانیان عادی مجاز بود، بپذیرند. و گفته می شود که اولین وعده غذایی که اصلاح طلبان از آن لذت می برند، نزدیک به ۱۰۰ پوند برای صوتی معرفی هزینه دارد. روز به روز امتیازات تازه ای به شیوه ای مشابه دریافت می شد و نتیجه آن این بود که مدتی نگذشت که زندانیان اجازه داشتند لباس و تخت و غذای مورد نظر خود را داشته باشند. با این حال، هیچ چیز نمی توانست شرایط بهداشتی وصف ناپذیر را تغییر دهد و این واقعیت را جبران کند که سلول های اشغال شده توسط این مردان در بسیاری از موارد مملو از حیوانات موذی بود.

آب و هوای پرتوریا در ماه ژانویه تقریباً گرمسیری فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و رنج بسیاری از مردان مسن تر و کمتر قوی در چنین شرایطی بسیار قابل توجه بود. در یازدهمین روز حبس، اکثریت زندانیان به قید وثیقه ۲۰۰۰ پوندی آزاد شدند. در موارد دو یا سه وثیقه ۴۰۰۰ پوندی برای هر کدام لازم بود. اما وثیقه به سرهنگ رودز، آقایان فیلیپس، فارار، هاموند (امضاکنندگان نامه) و جی پی فیتز پاتریک، دبیر کمیته اصلاحات رد شد. این پنج نفر به مدت چهار هفته دیگر به اشغال اماکن نامطلوب ادامه دادند، در پایان این مدت، به دلیل تأثیر جدی که حبس در این شرایط بر سلامت آنها ایجاد کرده بود، و به دلیل نمایندگی های مکرر در ترانسوال و دولت بریتانیا. همچنین، یک تغییر در شرایط تا حدودی جدید ایجاد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.