فال چای قهوه

فال پاسور

فال چای قهوه

۱۵ بازديد

278البته ما نمی‌توانیم هر آنچه را که دوست داریم در «بخش کودکان» داشته باشیم. برای آن باید منتظر استعمارگران بیشتری باشیم. تنها با ده فرزند باید از پزشک مقیم صرف نظر کنیم. ما حتی نمی توانیم قهوه یک مهدکودک را بپردازیم. و البته ما خوابگاهی که به طور علمی ساخته شده است نداریم. ما فقط یک تئاتر تبدیل شده داریم و به جای تخت های یکنواخت و دیوارهای ضد گرد و غبار و بقیه، باید از بازدیدکنندگان عذرخواهی کنیم. با این حال، همه فرزندان ما از آن لذت می برند. و پنج مادر ما در حال برگزاری جلسات و یادگیری همکاری هستند.

مشکل بزرگ دیگری که قول رفع آن را دادیم، مشکل فنجان خدمتگزار است. همه جهان منتظر شنیدن این موضوع هستند، بنابراین به ما گفته می شود; حتی اشراف انگلوود نیز منتظرند. خانم ها می آیند و مشکلات خود را به ما می گویند و می پرسند که آیا در مواقع اضطراری به آنها غذا می دهیم. آنها حتی می‌خواستند از من دعوت کنند تا در این مورد برایشان سخنرانی کنم - تا اینکه یکی از آنها به یاد آورد که من یک سوسیالیست "خطرناک" هستم.

ما فقط چند ماه در آن بوده ایم. و ما هنوز کارهای زیادی برای فوری انجام دادن داریم. اما ما فکر می کنیم که آنقدر فاصله داریم که ادعا می کنیم تز خود را ثابت کرده ایم - که با همکاری، با صرفه جویی که متضمن آن است، معرفی 279در سیستم و ماشین‌های صرفه‌جویی نیروی کار، کار خانگی را می‌توان به درجه یک حرفه ارتقا داد و افرادی را که می‌توانند به عنوان عضو در مستعمره پذیرفته شوند، انجام می‌دهند. کسانی که می‌خواهند این ایده را مسخره کنند، تصور می‌کنند که این بدان معناست که ما اصرار داریم که مدرک دانشگاهی را از آشپزها و خدمتکاران خود دریافت کنیم. اصلاً به این معنا نیست که؛ در واقع، ما ترجیح می دهیم افرادی را استخدام کنیم که همیشه از طریق انجام کاری فردا که برای ما انجام می دهند، امرار معاش کرده اند. به این معناست که ما به دنبال افرادی باشیم که پاکیزه، مودب و صادق باشند. و اینکه پس از آن، هنگامی که آنها به مستعمره می آیند، ما با آنها، به سادگی و به عنوان یک امر طبیعی، دقیقاً همانطور که با دیگران رفتار می کنیم، رفتار می کنیم. تا آنجا که من می دانم، هیچ کس در اینجا نیست که کمترین مشکل یا ناخوشایندی را در نتیجه آن تجربه کرده باشد.

برای توضیح سازمان مالی مستعمره باقی مانده است. این ملک متعلق به شرکت است که یک شرکت جداگانه است که برای تامین سرمایه لازم تشکیل شده است. این شرکت ساختمان را به طور کامل تعمیر می کند و آن را برای قلب استفاده به عنوان سکونت تجهیز می کند و مستعمره آن را با اجاره سه ساله اجاره می دهد و مسئولیت بهره رهن، بیمه، مالیات و سایر هزینه ها را به عهده می گیرد و هشت مورد را پرداخت می کند. درصد سود سهام شرکت بنابراین مالکیت سهام کاملاً اختیاری است. 280شخص ممکن است در مستعمره بدون مشارکت هیچ سرمایه ای زندگی کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.