فال گندم فردا

فال پاسور

فال گندم فردا

۱۲ بازديد

پرچم ارسال شده همراه با اولین پیام (به نقل از بیانیه ای که از طرف سر جی. ویلوبی توسط وکیلش، آقای بی.اف. نیروی دکتر جیمسون به محض برافراشتن پرچم، شلیک را متوقف کرد، به جز در سمت فردا رفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است منتهی الیه. پیام رسان هایی برای توقف آن شلیک فرستاده شدند و همه شلیک ها در عرض پنج دقیقه متوقف شد.

بوئرها به مدت ده دقیقه و مدتی پس از توقف نیروی جیمسون به شلیک ادامه دادند. پس از اینکه سر جی. ویلوبی اولین پاسخ را دریافت کرد، توپخانه دولتی آتش گشود و حداقل پانزده دقیقه به شلیک ادامه داد.

سر جی. ویلوبی سرهنگ بزرگ را فرستاد. اچ. وایت و کاپیتان گرنفل با یادداشتی به فرماندهی خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استند دلیل شلیک به پرچم آتش بس را بدانند و درخوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است توقف آن را داشته باشند.

هیچ نسخه ای از نامه ای که او در مورد پذیرش شرایط ارائه شده توسط کرونژ نوشته بود، ندارد، اما این نامه به همان شکلی بود که در بالا ذکر شد. علاوه بر کرونژ، فرمانده مالان با شرایط تسلیم آشنا کارت بود، زیرا پس از اینکه نیروهای جیمسون سلاح‌های خود را رها کردند، فرمانده مالان آمد و بخشی از شرایط را رد کرد و گفت که جان جیمسون و رهبران را تضمین نمی‌کند و آنها را تضمین نمی‌کند. به ژنرال ژوبرت تحویل داده می شد که سرنوشت آنها را تعیین می کرد.

این تصمیم به نیروها اعلام شد و بسیاری از مردان بازوهای خود را روی هم گذاشتند و به خواب رفتند، در حالی که در محوطه دراز کشیده بودند، چند فرمانده دیگر به کرونژ پیوستند و در حضور افسران تسلیم شده، فرمانده، درگیری رخ داد. مالان از روستنبورگ با خشونت اعلام کرد که کرونژه حق ندارد جان این نیرو را ببخشد، و اینکه با فرمانده کل و کریگسراد فردا (یا شورای جنگ) تعیین می شود.

که با اسیران چه باید کرد. فرمانده کرونژه پاسخ داد که آنها با شرایط خاصی تسلیم او شده اند و این شرایط از سوی او پذیرفته شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. در جریان بحث، که چندین بوئر برجسته دیگر به آن ملحق شدند.

عموماً مخالفت با پذیرش شرایط توسط کرونژه ابراز شد و تهدیدهایی برای دکتر جیمسون به کار رفت.به صورت حضوری. شاهدان عینی در طرف بوئر بیان می کنند که دکتر جیمسون از بحث بیشتر من در این مورد خودداری کرد. او فقط تعظیم کرد و رفت. ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است متذکر شود که برای بوئرها به هیچ وجه غیرعادی نیست.

که بخواهند شرایط خود را که قبلاً با آنها توافق کرده اند، به نفع خود گسترش دهند. اکنون نمی توان در مورد شرایط تسلیم تردید کرد. افسر فرمانده در میدان موافقت کرد که جان کل نیروها را نجات دهد و هیچ کس صلاحیت نداشت که این تصمیم را تغییر دهد یا دوباره سؤال را باز کند. این حادثه آموزنده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

و همچنین مهم فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، زیرا زندگی دکتر جیمسون و مردانش نقش قابل توجهی در بازی بزرگواری رئیس جمهور کروگر بعدها ایفا کردند.

بوئرها آزادانه با آنها مخلوط شدند و با آنها صحبت کردند. آذوقه آوردند و با گرسنگی شدید بلعیدند. در بسیاری از موارد، بوئرها از ذخایر اندک خود به مردان گرسنه می‌دادند، که برای آنها از شجاعت و اراده خود نهایت تحسین را ابراز می‌کردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.