فال زندگی روزانه

۹ بازديد
خودروهای تبدیل‌پذیر مغرور قایق تخت در عرض یک ساعت آمد. روی آن شی بزرگی بود که با بوم کثیف پوشانده شده بود و مانند بسته ای از بقالی با طناب هایی به دور و دور بسته شده بود. در کنار آن مویت ایستاده بود، بی حرکت تا زمانی که بارج سریع حرکت کرد و ند بریتون – که به درخوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا زندگی , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است من دستور آماده شدن بادگیر را داده بود.

تکل را پایین آورد تا آن را روی کشتی بلند کند. سپس مخترع افراد خود را به شیوه ای روشن و متین هدایت کرد که کار را به اندازه کافی آسان کرد. دسته بزرگ به نظر آنقدرها سنگین نبود که به نظر می رسید، و بدون فشار زیاد روی تکل به سمت بالا چرخید. ۳۴ جایی برای آن درست پشت قلعه پیدا کردم، جایی که در کار دریانوردان در کشتی دخالتی نداشته باشد. در واقعی مدت زمان کوتاهی دانکن مویت قلاب‌هایی را در تخته‌های تخته‌ای پیچ کرده بود و ابزار حجیم خود را چنان محکم به عرشه می‌کوبید.

که هیچ زمین یا چرخشی معمولی کشتی نمی‌توانست بر امنیت آن تأثیر بگذارد. سپس صندوق عقب و چند بسته خود را به کابین خود برد، که بعداً به او اختصاص داده بودم، و پس از آن در وظایف مسئول آماده سازی ما برای لنگر انداختن، او را از دست دادم. زمانی که ما منتظر جزر و مد بودیم، ناهار سرو شد، اما هنوز اثری از عمو نابوت نبود. واقعاً نمی دانستم از او انتظار داشته باشم.

یا نه. فکر کردم شاید نظرش عوض شده باشد. زیرا عمو و شریک دقیق من در تصمیمات خود به شدت نامنظم عمل می کردند، مگر اینکه این یک موضوع کاری باشد. و او اصلاً کاری نداشت که در این سفر به من ملحق شود، مگر به قول خودش که از خشکی خسته شده بود و می خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است با بوی آب شور بیقراری خود را برطرف کند.

او اصلاً ملوان نبود و حتی یک دریانورد هم نبود. اما او سال‌ها به عنوان ابر محموله و تاجر سفر کرده بود که به ندرت برای مدت طولانی در خشکی راضی می‌شد، و مانند من از انتظار طولانی تا بهار که کشتی زیبای جدید ما برای اولین سفر او آماده می‌شود، می‌ترسید. ۳۵ بنابراین برای مدتی فکر می‌کردم احتمال می‌رود که او در کنارش بیاید. و بعد فکر کردم که او این کار را نخواهد کرد.

اگر او از روی کاپیتان فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استیل می دوید، پدرم می توانست او را از سفری طولانی و بی فایده منصرف کند، در حالی که هیچ سودی از آن نداشت. مورد من متفاوت بود، زیرا من پسری بودم.

که هنوز سرشار از انرژی و اشتیاق جوانی بود که نیاز به یک روزانه سوپاپ ایمنی داشت. بعلاوه، من ببخشید به موقعیت جدیدم افتخار می کردم، برای اولین بار که ناخدای یک کشتی به نام و اقتدار بودم، اگرچه مجبور شدم به خودم اعتراف کنم که ند بریتون ناخدای واقعی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و بدون او بسیار درمانده خواهم بود. در واقع. ساعت دو آمد و بعد ساعت سه. اما هیچ مدرکی از عمو نابوت وجود نداشت.

سپس آهی از پشیمانی و ناامیدی غیرواقعی کشیدم و سر به ند تکان دادم تا لنگر را وزن کند، زیرا جزر و مد شروع به تغییر کرده بود. مردان جدیدم با نشاط و با اراده کار کردند و به زودی لنگر به اوج رسید، بادبان اصلی ما آماده شد و در تلاش مشکوک خود برای دور زدن شاخ و رسیدن به آب های آبی اقیانوس آرام به دریا ایستادیم. ۳۶ ما خلیج را ترک کرده بودیم و به خوبی از ساحل ایستاده بودیم.

که اتفاقاً به ریل نگاه کردم و متوجه پرتاب کوچکی شدم چیه که از بندر با سرعت تمام به سمت ما می آمد. از آن فاصله نمی‌توانستند علامت بدهند، اما من یک لیوان قوی آوردم و به زودی شکل عمو نابوت را دیدم که درست وسط کاردستی کوچک ایستاده بود و دستمال قرمز را به زیبایی تکان می‌داد. ند لوف را داشتم و دراز کشیده بودم و می خندیدم تا فکر کنم عمو کوچولو چقدر دلتنگ ما شده بود.

و خیلی زود پرتاب فاصله بین ما را پوشاند و در کنار ما آمد. عمو نبوت از نظر ظاهری زیبا بود. او کت و شلواری به تن داشت و یک کلاه توریستی بر روی قفل‌های خاکستری آهنی‌اش قرار داشت. سینه‌ی پیراهنش به طرز شگفت‌انگیزی چین‌دار بود، کفش‌هایش از چرم براق بود، و دستکش‌های بچه‌گانه زردی به دست داشت که به‌طور وحشتناکی چروک می‌شد. بعلاوه – برای من بزرگترین شگفتی از همه چیز – عمویم به جای پیپ معمولی بلال ذرت، یک سیگار بزرگ و چاق می کشید، و یک کوداک روی یک شانه و یک لیوان دریایی روی شانه دیگرش انداخته بود. ۳۷ اول از همه عمویم تله هایش را به طرف بالا فرستاد. سپس او یک بحث طولانی اما آرام با خدمه پرتاب، که بسیار هیجان زده بودند، آغاز کرد، و این ممکن بود به طور نامحدود ادامه یابد، اگر ند بی تاب نمی شد و اخطار نمی داد که او در شرف حمله فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.